דלג לתוכן המרכזי

נציבות פניות

"דלת פתוחה" בדיקנט

 משרד דיקן הסטודנטים הוא הבית החם של הסטודנט במכללה.
משרד הדיקן מטפל בסטודנטים, תומך בהם ומסייע להם בפתרון כל בעיה המתעוררת במהלך לימודיהם.
צוות הדיקן משמש חוליה מקשרת בין הסטודנט לבין האקדמיה.


פרופ' מוסטפא עבאסי, דיקן הסטודנטים.

*משרד דיקן הסטודנטים ייתן מענה לסטודנטים על ידי רואי פרנקל אשר יהווה נציג פניות הסטודנטים בנוסף למענה, אחת לשבוע, של פרופ' מוסטפא עבאס – דיקן הסטודנטים בתל חי. 

*קבלת קהל תעשה בהתאם להנחיות הקורונה. פגישות פרונטאליות יעשו דרך מערכת זימון התורים בלבד ובאופן מקוון. 

 

להלן פירוט השירותים ואופן הפניה:

 

לפניות בנושא אקדמי/שירותי המכללה/ בעיה כלכלית (לא מלגה)   ובקשת אישורים: היריון, לידה, מילואים, היעדרויות יש לפנות במייל: deanos@ohalo.ac.il

​לקביעת פגישה עם כל אחד מצווות המשרד יש ללחוץ על הקישור "פגישה בקליק"

 

בכל פנייה בנושא "נציבות פניות ומלגות" – אישורים, זכויות ושאלות על מלגות לפנות לגב' אלינור ארצי בטלפון: 04-6825039, במייל – : deanos@ohalo.ac.il

 

שעות הקבלה הן כדלקמן:

 

גברת אלינור ארצי

 

פרונטאלי (זום) דרך זימון תורים - ימים ב, ד, בשעות: 14:00-15:00 -  "פגישה בקליק"

 

מענה טלפוני יינתן ב- יום ב,ד בשעות:  15:00-15:30 - בטלפון - 04-6825039

 

 

מתעניינים בלימודים? מלאו פרטים וניצור איתכם קשר או חייגו 5051*

לימודים בקהילה חמה ותומכת

מכללת תל-חי לחינוך ולהוראה שוכנת בקצרין אשר בגולן, במרכזה של אחת משמורות הטבע המרהיבות בנופי הארץ. בתל-חי, קהילה ומגורי סטודנטים איכותיים וסל מלגות נרחב.

              
תמונות מהמכללה
יצירת קשר מלאו פרטים או חייגו

5051*